advertise

سایبان برقی در اصفهان

خرید سایبان برقی در اصفهان

سایبان از دیر باز مورد استفاده بوده و هست. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد.
سایبان های قدیمی دارای ایراداتی بودند که میتوان به سازه های فلزی ضعیف آنها که در برابر وزش باد مقاوم نبودند یا به پارچه های معمولی که در برابر افتاب رنگ پریده و خراب میشدند اشاره نمود. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید سایبان های برقی یا دستی با ساختاری متفاوت با زیبایی و کارایی بالا هستیم که با توجه مزیت های فراوان مورد توجه قرار گرفته اند. سایبان های برقی یا سایبان های دستی امروزی دارای سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم هستند و جنس پارچه به کار رفته دراین سایبان ها از جنس نانو ،pvc،و برزنتی یا نخی میباشد که داری استحکام بالایی در برابر نور خورشید و باد و باران هستند.
این سایبان ها قابل کنترل هستند و با توجه به نیاز خود میتوانید به هر میزان بازو بسته نمایید که هم با کمک ریموت کنترل یا اهرم دستی قابل اجرا است. مجموعه ابتکار  علاوه بر طراحی و فروش سایبان برقی اصفهان با بهترین قیمت، خدماتی اعم از نصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهان و همچنین فروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان و ... را برای شما همشهریان فراهم کرده است. بنابراین اگر به دنبال مجموعه معتبری برای نصب، طراحی و اجرای سایبان در اصفهان می باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند. در سایبان های ثابت امکان تغییر در میزان بازشو و یا تغییر زاویه سایبان وجود ندارد و با توجه به تغییر زاویه تابش خورشید در فصول متفاوت سال ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. برای دریافت لیست قیمت سایبان متحرک در اصفهان و خرید سایبان برقی در اصفهان می توانید با مجموعه ابتکار  نمایندگی سایبان برقی در اصفهان تماس حاصل فرمایید.
در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد. اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد.
شما میتوانید در طول روز به هر اندازه که نیاز داشته باشین سایبان را باز و یا بسته کنید و یا مواقعی که اصلا نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنین. سایبان برقی اصفهان بزرگ در این مجموعه دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع کاربرد و طراحی آنها دسته بندی میشود.

خرید سایبان برقی در اصفهان| ابتکار

طراحی و فروش سایبان برقی در اصفهان با بهترین قیمت| ابتکار

سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند.
پوشش متحرک یا پارچه از جنس نانو ،PVC،برزنت یا نخی میباشد.موتور به کار رفته در سایبان های برقی از نوع موتور توبلار است و از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سایبان های بازویی بپردازیم.

خرید سایبان برقی در اصفهان| ابتکار

با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود.
سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود. سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد.
برای سایبان کلاسیک میتوان یک آویز به صورت ساده یا دالبر سفارش داد که میتوان تبلیغات مغازه یا فروشگاه را بر روی آن چاپ کرد. در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد.
سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود. سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود.

سایبان بازویی کلاسیک در اصفهان | مجموعه ابتکار

سایبان بازویی باکس در اصفهان | مجموعه ابتکار

نوع دیگری از سایبان بازویی برقی سایبان باکس میباشد. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.
برای سایبان باکس هم میشود آویز نصب نمود. سایبان باکس تا عرض ۶ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا است.
در سایبان باکس با توجه به سنگین تر بودن سازه آن بهتر است در عرض بیشتر از ۵ متر از ۳ بازو در سازه سایبان باکس استفاده شود. سایبان باکس در ۲ مدل دستی و برقی موجود است. سایبان باکس به عنوان سایبان یک طرفه شناخته میشود.


سایبان فول باکس به سایبانی گفته میشود که دارای یک محفظه در دار است به این صورت که یک محفظه در قسمت محور متحرک درانتهای سایبان و یک کاور آلومینیومی در جلوی سایبان به عنوان درب وجود دارد که در زمان جمع شدن سایبان، کاور جلو بر روی محفظه انتهایی قرار میگیرد و تمام اجزای سایبان برقی اعم از پارچه سایبان، موتور سایبان و بازوهای سایبان از گرد و خاک، تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوط میماند که باعث طول عمر پارچه، موتور و دیگر اجزای سایبان میشود.
سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد.
سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد.

سایبان بازویی فول باکس در اصفهان | مجموعه ابتکار

سایبان بازویی دو طرفه| ابتکار

از سایبان دو طرفه بیشتر برای محیط های باز استفاده میشود تا بتوان با نصب سایبان محدوده گسترده ای را تحت پوشش قرار داد و مانند یک آلاچیق عمل نماید. سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود.
با نصب سایبان دو طرفه مساحت زیادی از تابش نور خورشید و بارش باران و برف در امان میماند و از محیط بیرون به بهترین نحو استفاده نمود و به استراحت یا سرو غذا پرداخت. پارچه به کار رفته در سایبان دوطرفه ضد آب و مقاوم در برابر نور خورشید است. به دلیل اینکه سایبان دو طرفه در محیط آزاد قرار دارد برای تامین گرمایش و سرمایش محیط زیر سایبان برقی دو طرفه از سیستم گرمایش تابشی و مه پاش جهت خنک کنندگی محل استفاده کرد.
حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد.
سایبان برقی دو طرفه بر روی دو عدد پایه عمودی که در طرفین سایبان قرار دارد نصب میشود که فضای خیلی کمی را اشغال میکند.پایه های سایبان در دو نوع U شکل وساده تولید میشود که بسته به سفارش مشتری قابل اجرا میباشد. سایبان برقی دو طرفه در دو نوع تک موتوره با یک محور و دو موتوره با دو محور موجود است.
در نوع دو محوره میتوان هر طرف سایبان را با توجه به نیاز باز و بسته نمود. سایبان برقی دو طرفه به دو نوع سایبان برقی دو طرفه و سایبان دستی دو طرفه ساخته میشود که با توجه به ابعاد زیاد سایبان باز و بسته کردن با دست سخت میباشد و میتوان در زمان سفارش، سایبان برقی دو طرفه سفارش دهید تا باز و بسته شدن سایبان با کمک موتور الکتریکی صورت گیرد.


سایبان مغاره نوعی از سایبان متحرک اصفهان میباشد که به دو نوع سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی میشود. در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود. در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد.
با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود. با توجه به محصول برخی از فروشگاه ها مانند میوه فروشی ها، سوپر مارکت ها، بستنی فروشی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و مغازه های گوشت و مرغ تابش نور خورشید باعث خراب شدن محصول این فروشگاه ها میشود یا اینکه در بعضی مغازه ها مانند رستوران ها، کافی شاپ ها یا ارایشگاه ها تابش نور خورشید به داخل محیط باعث نارضایتی ارباب رجوع میشود که باعث میشود سایبان مغازه به یکی از نیازهای اساسی مغازه ها و فروشگاه ها تبدیل شود.

سایبان مغازه در اصفهان | مجموعه ابتکار

خرید سایبان مغازه اصفهان | مجموعه ابتکار

مزایا خرید سایبان متحرک اصفهان برای مغازه

یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد.
از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند. برای سایبان برقی مغازه میتوان از هر سه مدل سایبان بازویی کلاسیک، سایبان باکس و سایبان فول باکس با توجه به نیاز هر مغازه و فروشگاه استفاده نمود.
نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. البته میشود سایبان دکوراتیو هم برقی نمود.


معرفی سایبان پارکینگ در نمایندگی سایبان برقی در اصفهان

یکی از مهمترین مسائل مربوط به خودرو که همیشه با آن روبرو هستیم محل پارک خودرو میباشد که بتوانیم هم امنیت و هم سلامت خودرو را تامین کنیم. به جرات میتوان گفت یکی از هزینه های مهم خودرو هزینه نگهداری آن میباشد. همیشه مایل هستیم که محل پارک خودرو دارای یک سقف ایمن و مطمئن باشد تا خودرو از گزند نور آفتاب، باران و برف و فضولات پرندگان در امان باشد. بیشترین دلیل افراد برای داشتن پارکینگ مسقف سالم ماندن بدنه خودرو و اجرای داخلی آن است اما همه ی ما به پارکینگ مسقف دسترسی نداریم و مجبور به پارک خودرو در حیاط خانه هستیم.
از آسیب های محل پارک بدون سقف و یا پوشش میتوان به تابش نور خورشید به خودرو که باعث تغییر رنگ خودرو و آسیب و تغییر شکل قطعات داخلی خودرو و خراب شدن باتری یا به بارش باران و برف بر روی خودرو که باعث یخ زدن و زنگ زدگی بعضی از قطعات خودرو میشود اشاره نمود. به نوعی می توان گفت که استفاده از این سایبان ها دقیقا به اندازه استفاده از درب پارکینگی اتوماتیک اهمیت دارد.

سایبان پارکینگ در اصفهان | مجموعه ابتکار

اگر محل پارک خودرو کنار درخت یا زیر درخت باشد باعث افتادن برگ و صمغ درختان یا فضولات پرندگان بر روی خوردو میشود که همه ی این موارد هزینه نگهداری خودرو را افزایش میدهد. حال برای اینکه امنیت، سلامت و تمیزی خودرو تامین شود بهترین راه حل نصب سایبان پارکینگ است. شما در حیاط خانه خود برای سایبان پارکینگ هم میتوانید سایبان ثابت و هم سایبان متحرک نصب کنید. سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود.
که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود.
نصب سایبان برقی پارکینگ باعث صرفه جویی در هزینه ها و انرژی میشود به طور مثال اگر خودرو در طول تابستان زیر سایه باشد فضای داخل خودرو کمتر گرم میشود و در زمان استفاده از خودرو نیاز به روشن نمودن کولر نیست که خود باعث صرفه جویی در مصرف بنزین میشود و یا اینکه وقتی خودرو زیر سایبان باشد کمتر کثیف میشود و نیازه کمتری به کارواش پیدا میکنید. جدیترین مدل های سایبان برقی اتومبیل در اصفهان را فقط از گروه صنعتی ابتکار خریداری نمایید.


اجرای سایبان پارکینگ در اصفهان | مجموعه ابتکار

شما میتوانید زیر سایبان را نورپردازی نمایید تا در زمان شب و هنگام سوار شدن یا پیاده شدن از خودرو و هنگام پارک خودرو نور کافی داشته باشید.در نصب سایبان پارکینگ باید دقت زیادی صورت گیرد و شاسی و پایه های آن محکم نصب گردد و در صورت نیاز پایه های نصب سایبان با فنداسیون اجرا شود تا در زمان وزش باد و در دراز مدت استحکام کافی را داشته باشد.
پارچه به کار رفته در سایبان برقی پارکینگ ضد آّب و ضد اشعه خورشید میباشد و از استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار است .شما میتوانید با توجه به نیاز خود برای سایبان برقی پارکینگ از سایبان یک طرفه که شامل سایبان کلاسیک پارکینگ ،سایبان باکس پارکینگ و سایبان فول باکس پارکینگ میباشد یا از سایبان دو طرفه برای حیاط های بزرگ که محل پارک دو خودرو است استفاده نمایید. علاوه برموارد گفته شده، شما می توانید برای خرید قفل پارکینگ در اصفهان نیز با مجموعه ابتکار تماس حاصل فرمایید.

خرید سایبان پنجره در اصفهان

یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود. سایبان ثابت همانطور که از نامش مشخص است نمیتوان وضعیت آن را تغییر داد و همیشه در یک حالت قرار دارد و از معایب آن این است که با تغییر زاویه تابش خورشید نمیتوان زاویه سایبان را تغییر داد. از مزیت های سایبان پنجره ثابت میتوان به جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان و یا بارش باران به پنجره اشاره نمود.
نوع دیگری از سایبان پنجره که طرفداران زیادی دارد سایبان متحرک پنجره میباشد که در دو مدل دستی و برقی تولید میشود. در سایبان متحرک دستی بازو بسته نمودن سایبان توسط یک اهرم یا هندل انجام میشود و در سایبان متحرک برقی باز و بسته شدن سایبان توسط موتور الکتریکی صورت میگیرد که برای پنجره هایی که دسترسی به سایبان سخت است بهترین گزینه سیبان برقی پنجره میباشد.
نام دیگر سایبان پنجره سایبان چند کاره میباشد. به غیراز اینکه کار یک سایبان را انجام میدهد میتوان با تغییر وضعیت سایبان از آن به عنوان یک پرده استفاده نمود به این شکل که اگر سایبان را تا آخر باز کنید از حالت تقریبا افقی به حالت عمودی تغییر وضعیت می دهد و کامل جلوی پنجره را میپوشاند.


سایبان پنجره| ابتکار

مزیت های سایبان متحرک اصفهان با قیمت ویژه

از مزیت های خرید سایبان برقی در اصفهان به ویژه سایبان برقی پنجره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱-جلوگیری از نفوذ باران به داخل پنجره و ساختمان و پاشش آّب بر روی شیشه ها
۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود.
۳-افزایش زیبایی و جلوه به ساختمان
جهت استعلام قیمت سایبان برقی در اصفهان می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. سایبان متحرک برقی در اصفهان با خدمات پس از فروش را تنها از ابتکار تهیه نمایید.


بالکن و تراس ساختمان محیطی برای استراحت ،گذران وقت و یا قرار دادن برخی از وسایل منزل میباشد.میتوان با نصب سایبان بالکن و سایبان تراس در روزهایی که هوا گرم و آفتابی یا بارانی است از تابش نور خورشید و یا پاشش باران و برف در امان باشید و هر زمان که نیاز داشته باشید در بالکن و تراس منزل خود استراحت کرده یا غذا میل کنین و از منظره بیرون لذت ببرین.
برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود.
مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد.

مزیت های سایبان برقی | مجموعه ابتکار

سایبان بالکن و تراس در اصفهان  | مجموعه ابتکار

ما برای استفاده از فضاهای باز حیاط،باغ،ویلا، رستوران ،کافی شاپ و روف گاردن در مواقع بارانی و یا افتابی نیاز به یک سایبان با کارایی عالی و خاص داریم که در عین ایجاد سایه مناسب و پوشش در برابر باران و برف زیبایی و جلوه خاص خود را داشته باشد.بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از سایبان چتری است .
سایبان چتری در دو مدل دستی و برقی وجود دارد که هر دو آنها دارای وزن پایینی هستند و به راحتی میتوان آنها را جا به جا کرد.سایبان چتری دستی با استفاده از یک اهرم با و بسته و تغییر زاویه میدهد.در نوع سایبان چتری برقی باز و بسته شدن و تغییر زاویه سایبان توسط موتور الکتریکی و با فرمان ریموت کنترل صورت میگیرد.
سازه سایبان چتری بسیار مقاوم است و پارچه های مورد استفاده در سایبان چتری در مقابل آفتاب مقاوم است و ضد آب میباشد.سایبان چتری بر اساس ساختار پایه و محل قرلر گیری آن به دو نوع سایبان چتری پایه بغل و سایبان چتری پایه کنار تقسیم بندی میشود.


کاربرد سایبان چتری پایه وسط
سایبان چتری پایه وسط بیشتر برای محل هایی که قرار است وسط سایبان میزو صندلی قرار گیرد یا اطراف سایبان محدود نباشد استفاده میشود که میتوان به کافی شاپ ها و رستوران ها اشاره نمود.

این مدل از سایبان چتری برای محل هایی که نیاز است از فضای زیر سایبان به طور کامل استفاده شود مناسب است.که از کاربردهای آن میتوان به استراحت گاه های کنار استخر ،یا محل هایی که در زیر سایبان تخت یا میزهای بزرگ قرار میگیرد اشاره کرد.
سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد.
طرح پارچه و پوشش سایبان چتری در دو نوع هشت ضلعی و یا چهار ضلعی یا مربع تولید میشود که بسته به نوع محل مورد استفاده میتواند تغییر کند. سایبان چتری را با نام های سایبان چتری باغ ،سایبان استخر،سایبان چتری ویلا،سایبان رستوران و سایبان چتری حیاط نیز میشناسند.


ایجاد سایه و محافظ در برابر باران برف | قابلیت جابه جایی راحت | ایجاد فضایی برای استفاده از محیط های باز | دارای زیبایی و جلوه


۱-ویلا و باغ
۲-کنار استخر
۳-مراکز فرهنگی و آموزشی
۴-مراکز تفریحی و توریستی
۵-نمایشگاه ها
۶-هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی
۷-کافی شاپ و رستوران
۸-روف گاردن
انواع سایبان برقی اصفهان با قیمت بی رقیب را تنها از مجموعه ابتکار تهیه کنید.

سایبان متحرک اصفهان برقی | ابتکار

سایبان استخر برقی در اصفهان

سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا در تمام فصول سال از استخر روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید.
سایبان استخر باعث جلوگیری از تغییرات شدید دمایی آب میشود و در طول تابستان از گرم شدن آب استخر میکاهد و در فصل سرما با توجه به اثر گلخانه ای سایبان به گرم شدن آب و محیط استخر کمک میکند و محیط استخر را در تمام سال برای شما دلچسب و قابل استفاده میکند.

مزایای سایبان برقی اصفهان استخر

۱-سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا دید ساختمان های اطراف به استخر مسدود شود تا بتوانید در تمام شبانه روز از استخر استفاده نمایید.
۲- سایبان برقی اصفهان استخر از پوست شما در برابر اشعه های خطرناک نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت میکند.
۳-سایبان استخر از ورود گرد و خاک ،برگ درختان ،فضولات حیوانات جلوگیری میکند.
۴- سایبان اسختر از ورود حیوانات موزی به داخل آب جلوگیری میکند.
۵-با نصب سایبان استخر شما برای استخر خود یک حفاظ ایجاد میکنید تا از افتادن کودکان به داخل استخر جلوگیری به عمل آید.
۶-شما با نصب سایبان استخر یک سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید زیرا در هزینه نگهداری و تعمیر استخرو انرژی صرفه جویی میشود.
جدیدترین مدل های سایبان متحرک استخر در اصفهان را می توانید از ابتکار تهیه فرمایید.

سایبان استخر به طور کلی به دو دسته سایبان استخر ثابت و سایبان استخر متحرک تقسیم بندی میشود.سایبان های متحرک استخر هم به صورت دستی و هم به صورت برقی قابل اجرا است که با توجه به ابعاد و وزن بالای سایبان پیشنهاد میشود برای راحتی در باز و بسته نمودن سایبان ،از سایبان برقی استخر استفاده نمایید.


انواع سایبان ثابت استخر| ابتکار

سایبان ثابت استخر

۱-سایبان استخر پارکینگی
۲-سایبان استخر بادبانی
۳-سایبان استخر پاویلیون
۴-سایبان استخر گلخانه ای

انواع سایبان متحرک استخر| ابتکار

سایبان متحرک استخر

۱-سایبان چتری استخر
۲-سایبان کشویی استخر یا سایبان ریلی استخر
۳-سایبان استخر یک طرفه
۴-سایبان استخر دو طرفه


نصب سایبان برقی متحرک در اصفهان

نصب سایبان برقی یک کار تخصصی میباشد و باید توسط تکنسین حرفه ای نصب و اجرا شود زیرا به دلیل رعایت نکردن نصب صحیح و استاندارد سایبان میتواند برای شما خطر ساز باشد و یا اینکه کارایی لازم را نداشته باشد. نصب سایبان برقی متحرک در اصفهان طبق مراحل زیر انجام می شود:


مراحل نصب سایبان متحرک اصفهان

۱- اولین مرحله در نصب سایبان متحرک اصفهان بازدید محل نصب و اندازه گیری ابعاد سایبان میباشد تا محل تابش نور خورشید و زاویه آن محاسبه گردد و بهترین محل نصب با بیشترین سایه و پوشش مشخص گردد.
۲- بعد از اینکه سایبان برقی در کارگاه ساخته و مونتاژ شد نوبت نصب پایه های نگهدارنده سایبان میباشد.مهمترین بخش نصب سایبان برقی، نصب و اجرای پایه های نگهدارنده سایبان است.
زیرا کل وزن سایبان بر روی این پایه ها میباشد. پایه های سایبان را باید بر روی دیوار با رول بلت نصب کرد.در صورتی که دیوار پشت پایه ها محکم نباشد باید اول یک صفحه فلزی با ابعاد ۳۰*۴۰ در دو طرف سایبان بر روی دیوار نصب کرد و یا اینکه یک استراکچر یا سازه فلزی برای پایه های سایبان از روی زمین با اجرای فنداسیون نصب کرد و بعد پایه های سایبان نصب گردد.

نصب سایبان برقی متحرک در اصفهان| ابتکار

خرید سایبان برقی در اصفهان| ابتکار

۳- بعد از نصب پایه یا بیس پلیت نگهدارنده سایبان نوبت به نصب سایبان بر روی پایه ها میباشد که با پیچ محکم میگردد.
۴- مرحله بعد ،نصب مرکز کنترل و اتصال برق ورودی میباشد.بعد باید ریموت کنترل ها بر روی مرکز کنترل ست شود.
۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد.
۶- در صورت نیازتغییر زاویه سایبان با پیچ های تنطیم که بر روی بازوهای سایبان قرار دارد امکان پذیر است و در مرحله آخر بعد از چند بار باز و بسته کردن سایبان عملکرد آن را تست میکنیم.
شما می توانید تمامی خدمات نصب و تعمیرات سایبان برقی در اصفهان را با اطمینان خاطر به ابتکار بسپارید.


فروش سایبان برقی اصفهان به همراه نصب و خدمات پس از فروش

مجموعه ابتکار با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد و بی نظیر از خدمات طراحی و اجرای سایبان برقی در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به طراحی  سایبان برقی اصفهان ساخت و کیفیت بی نظیر، فروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهان با قیمت مناسب، تعمیر و نصب جک آرام بند در اصفهان و همچنین نصب و تعمیر درب ریلی پارکینگ در اصفهان با قیمت مناسب و... می باشد.  شما می توانید برای سفارش خدمات انواع طراحی و اجرای سایبان برقی اصفهان با قیمت استثنایی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.