advertise

دلایل استفاده از درب های اتوماتیک

خرید درب کرکره اتوماتیک در اصفهان

درب اتوماتیک از نیازهای اصلی ساختمان های امروزی به شمار می رود ما در این مقاله ی قصد داریم به بررسی مزایا و ویژگی های این درب ها بپردازیم.همچنین شما میتوانید برای تعمیر و نصب انواع درب اتوماتیک در اصفهان اعم از درب اتوماتیک پارکینگی که شامل درب اتوماتیک بازویی،درب اتوماتیک ریلی و... می باشد با مجموعه ابتکار تماس بگیرید.این مجموعه با در نظر گرفتن نوع نیاز ساختمان شما بهترین پیشنهاد را عرضه می نماید.برا تماس با کارشناسان ما برروی دکمه زیر کلیک نمائید.


۱- صرفه جویی در مصرف انرژی

با نصب درب اتوماتیک در فروشگاهها،بانکها ، ادارات و مراکز تجاری، در زمان ورود و خروج افراد، به صورت اتوماتیک باز و در زمان کوتاهی بسته می شود که باعث کاهش تبادل گرما یا سرمای محیط داخل با محیط بیرونی می شود. این امر سبب صرفه جویی در مصرف انرژی شده که با توجه به قیمت بالای حامل‌های انرژی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری دارد.

درب اتوماتیک اصفهان خرید| ابتکار

درب اتوماتیک اصفهان | ابتکار

۲-افزودن زیبایی و پرستیژ به ورودی ساختمان

یکی از مهمترین دلیل استفاده از درب های اتوماتیک افزودن زیبایی به محل نصب درب میباشد.با توجه به اینکه درب ها برای هر نقطه و محلی طراحی شده اند و در اشکال و رنگ های مختلف موجود هستند، می توان با نمای ورودی یا خروجی ساختمان ها تناسب و هماهنگی ایجاد کرد که به بهبود طراحی و معماری کمک میکند که نقش بسزایی در زیبایی ساختمان ها دارد و به کسب و کار و برندینگ کمک فراوانی می‌کند.

گروه صنعتی ابتکار؛
 ارائه دهنده خدمات متمایز در زمینه نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک در اصفهان

۳-امنیت

با توجه به اینکه در درب های اتوماتیک از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می‌شود و با بهره گرفتن از حسگرها ایمنی ، سیستم های یکپارچه ساختمان اعم از اطفاء حریق ،اعلام حریق، مدیریت و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت ،امنیت محل مورد نیاز را تامین میکنند.

۴-کنترل تردد

در محل هایی که نیاز به کنترل ورود و خروج افراد اعم از محل های حساس و نظامی ، بانک ها ، ورودی ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی می باشد بهترین گزینه استفاده از درب اتوماتیک است که با توجه به سیستم های مختلف کنترل تردد که بر روی درب های اتوماتیک نصب میشود این کار امکان پذیر است.


۵- خوش آمد گویی به مشتریان

یکی از اصول حرفه‌ای کسب و کار ، مشتری مداری و خوشامدگویی به مشتریان و توجه به نیازهای آنها می باشد.احترام به مشتریان و توجه به ایمنی ،راحتی و بهداشت آنها نقش مهمی در ایجاد محیطی ایده ال برای خرید ایفا می کند که در کسب و کار شما تأثیر مهمی دارد.

۶-رعایت بهداشت

شاید در شرایط کنونی یکی از مهمترین دلایلی که استفاده از درب اتوماتیک را پررنگ تر می کند رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار بیماری های واگیر دار است چون دیگر افراد تماس مستقیم با درب یا دستگیره درب ندارند و درب به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به استفاده دست، درب باز و بسته می شود.


۷- راحتی و آسایش

استفاده از درب های اتوماتیک راحتی و آسایش را برای مشتریان به ارمغان می آورد. به عنوان مثال دیگر نیازی نیست افراد برای باز و بسته کردن درب، از خودرو پیاده شوند و یا برای ورود به یک مجموعه درب را با دست باز و بسته کنند.

۸-صرفه جویی در فضا

با نصب درب اتوماتیک فضای کمتری نسبت به درب دستی و قدیمی از محل ساختمان اشغال می‌شود که این امر باعث بهروری بیشتر محل کسب و کار میشود و می توان فضای بیشتری را به این امر اختصاص داد.


۹-جلوگیری از نفوذ آلودگی محیط ساختمان

در بعضی از ورودی ها برای جلوگیری از نفود آلودگی و آلاینده ها به ساختمان از درب اتوماتیک استفاده می کنند که می توان به ورودی های اتاق عمل، آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز اشاره کرد.

سوالات متداول

درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ در اصفهان انواع مختلفی دارند. قیمت این درب ها با توجه به نوع موتور، نوع درب، طول و وزن درب ریلی اتوماتیک متفاوت است. پیشنهاد می شود تا برای استعلام قیمت ها، کارشناسان مجموعه از محل نصب درب بازدید کرده تا بتوانند به طور دقیق تر نوع درب مورد نیاز و همچنین قیمت درب کرکره ای برقی در اصفهان را محاسبه کنند.
از اصلی ترین مزیت های درب کرکره ای برقی در اصفهان سهولت در تردد و همچنین افزایش ایمنی ساختمان است.
برای پارکینگ هایی که با مشکل محدودیت فضا مواجه هستند، انتخاب درب کرکره ای پارکینگ اصفهان بهترین گزینه است؛ چرا که فضایی را اشغال نمی کنند و می توان از همه فضای پارکینگ برای پارک اتومبیل ها استفاده کرد.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.